همه چیز در مورد کامپیوتر

همه چیز در مورد کامپیوتر

در این بلاگ سعی میشه مطالب مفیدی در رابطه با تکنولوژی و کامپیوتر در اختیار خوانندگان قرار بگیرد.
همه چیز در مورد کامپیوتر

همه چیز در مورد کامپیوتر

در این بلاگ سعی میشه مطالب مفیدی در رابطه با تکنولوژی و کامپیوتر در اختیار خوانندگان قرار بگیرد.

فایرفاکس 8 آماده دانلود...

http://www.softgozar.com/Image/TelerEditor/65.png

نسخه 8 فایرفاکس فردا بصورت رسمی منتشر می شود اما طبق معمول قبل از انتشار رسمی می توان آن را از طریق FTP موزیلا دریافت کرد. نسخه 8 مرورگر فایرفاکس برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و ویندوز عرضه شده است.

برای دانلود نسخه 8 مرورگر فایرفاکس می توانید به آدرس FTP موزیلا مراجعه کنید. البته از فردا نسخه 8 این مرورگر در وب سایت رسمی موزیلا نیز قرار خواهد گرفت.

در نسخه جدید فایرفاکس علاوه بر جستجو ساده تر در توییتر و باز شدن خودکار تب مورد نظر کاربر در زمان اجرای مرورگر یک قابلیت بسیار خوب دیگر نیز اضافه شده است که در آن Add-Ons هایی (افزونه ها) که توسط نرم افزارهای مختلف و بعضا بدون توجه کاربر برروی مرورگر نصب می شوند غیرفعال خواهند شد. البته کاربر در صورت تمایل می تواند آنها را فعال کند. این امکان باعث بالارفتن امنیت فایرفاکس 8 شده است.

برای دانلود فایرفاکس 8 پس وارد شدن به FTP موزیلا  ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/8.0/ دایرکتوری مربوط به سیستم عامل خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال کاربران ویندوز باید وارد دایرکتوری win32 شده و سپس زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند، برای نسخه فارسی وارد دایرکتوری fa و برای زبان انلگیسی وارد دایرکتوری en-US شوید.

منبع


تا شقایق هست زندگی باید کرد...


نظرات 1 + ارسال نظر
وب کافه سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:27 http://www.webcafe.blogsky.com

ok خوب بود.

می تونی مطلبتو برای ما ارسال کنی تا ...

وب کافه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد